diumenge, 4 de juliol del 2010

Giants 1.0

No sé si serà mal de molts, però gairebé mai no aconsegueixo donar per acabada una peça. I no és que sigui ni massa perfeccionista, ni gaire tiquismiquis (o això és el que penso) sino que, deprés d'un temps de creure que la tinc del tot lligada, se'm passa pel cap alguna cosa per afegir-hi o canviar-li, i ja no puc estar del tot tranquil fins que no ho poso en pràctica.

No dec tenir les idees massa clares.

La peça que adjunto a aquesta entrada és un cas una mica diferent. La vaig compondre l'any 2002 i, no sé per qué, fins fa ben poc, no em va raure la necessitat de modificar-la. Però un company de la colla em va comentar d'adaptar-la una mica més a la nostra pràctia, i vés per on, ho vaig trobar del tot encertat. I, posats a fer, fins i tot li he modificat el títol.

És una peça amb ritme de fox que, donada la seva brevetat, la tocavem dos o tres cops de dalt a baix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada